زنگار

بر آنچه می ماند

زنگار

بر آنچه می ماند

زنگار

در همین
نگاره ها
نوشته ها
خلاصه می شوم

لینک کوتاه شده ی وبلاگ برای بلاگفایی ها:
http://goo.gl/3ai0e1

طبقه بندی موضوعی

دو سال بعد از آن تابستان

شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۲ ق.ظ

این دومین تابستانی است که از آخرین نوشته ام می گذرد. چله اش گذشته اما هنوز به نیمه نرسیده است. تابستان امسال را می گویم. 


گفته بودم از زندگی تازه ام خواهم نوشت، گفته بودم از تحصیل و دانشگاه خواهم نوشت.

"تازه" جایش را با "دو ساله" عوض کرده و از دوران تحصیل و دانشگاه، تنها پایان نامه ی بی بخارش باقی مانده است.

اینکه چرا باید بعد از دو سال، آن هم با چشمهایی که خسته اند و تنها چهار یا پنج ساعت فرصت استراحت دارند، می خواهم بنویسم را نمی دانم اما باید بنویسم..

با این همه آماده نبودن برای نوشتن چه کار کنم؟

.

.


شاید همین قدر نوشتن و زنگار از "زنگار" تکاندن بس باشد.



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۳
مجتبا ناطقی

نظرات (۴)

خیلی هم عالی
پاسخ:
:)
۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۰ عطیه میرزاامیری
وبلاگامون گناه دارند. رهاش نکن بعد دوسال بیا یه دستی بکش روش و باز برو تا دوسال دیگه 
پاسخ:
همه ی سعی ام همینه.. 
۱۸ مهر ۹۷ ، ۱۱:۰۹ فاطمه ترجمان (آبان)
من فکر میکنم شما انقدر خوب می نویسی که همین چند خط رو هم آدم بیاد با تحسین هر کلمه ش بخونه کلی غنیمته... این جریان داره همه ی مارو جدا میکنه از وبلاگ نویسی. ما حالا کج دار و مریز باید جلو بریم... ایشالا کم کم دوباره پستای سر و ته دار و قشنگ متولد میشن....
این زنگار عزیزه واقعا 
پاسخ:
بسیار سپاسگزارم از لطفتون.

اینکه بعد از اینهمه سال چرا باز اومدم وبلاگتو نگاه کردم نمیدونم،ولی اینو خوب میدونم ک تو باید بنویسی،چون من و امسال من با خواندن تو آروم میشیم،

چقدر دلتنگم،دلتنگ دوران خوبی ک داشتم،ای،کاش هیچ وقت ای کاش هایمان درگیر ای کاش ها نبود،شاید هیچ وقت اصلا دیگه سراغ وبلاگت میای و پیاممو نبینی،فقط بدون باید بنویسی

 

 

 

پاسخ:
اومدم و دیدم.. واقعا کاش..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی