زنگار

بر آنچه می ماند

زنگار

بر آنچه می ماند

زنگار

در همین
نگاره ها
نوشته ها
خلاصه می شوم

لینک کوتاه شده ی وبلاگ برای بلاگفایی ها:
http://goo.gl/3ai0e1

طبقه بندی موضوعی

خداحافظی با تابستان

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ب.ظ

حال که می نویسم، احساس عجیبی دارم.

تابستان 95 با همه ی اذیت و آزارش دارد می رود که برود.

تابستانی با یکهزار و یک ماجرای پر پیچ و خم و سرنوشت ساز.

تابستانی که نمی دانم باید دوستش داشته باشم یا..


خوشحالم که با آغاز پاییز امسال، چند آغاز دیگر را هم خواهم داشت.

آغاز تحصیل در رشته ای که عاشقش نیستم اما خب واقعا دوستش دارم

و آغاز زندگی..


آغاز زندگی تازه ام ..


خیلی خیلی تازه ام..


مجتبا نوشت:
+از تحصیل و زندگی تازه ام خواهم نوشت:)
+عکس از شمعدانی هایی است که پدرم به جان از آن ها نگه داری می کند و من عاشقشان هستم:)
+دلم می خواست تا تابستان نرفته چیزی بنویسم.. هرچند کوتاه :)


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۶
مجتبا ناطقی

نظرات (۲)

آغازِ پاییزی که رنگ و بوی باهار داره..
پاسخ:
باهارِ جان :]
۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۷:۲۶ همکلاسی قدیمی
بسی بسیارخرسند و دلشاد میشویم از نوشته های شما ... و بنده باز تصادفی به شما برخوردم..این برخورد را به فال نیک میگیریم و همواره با نوشته های شما حال میکنیم خخخخخخخ 
پاسخ:
ممنونم از لطف و محبتتون.. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی